Pranie na ekranie, czyli jak poznaliśmy „Ewę z pralni”!

Ile razy słyszeliście, że przyszłość już nas niczym nie zaskoczy? Taaa… mamy podobnie. A jednak wolny rynek i ludzka wyobraźnia przyczynia się do coraz to nowych sposobów na biznes. Nawet jeżeli możemy stwierdzić, że prowadzenie biznesu w Polsce ciężko porównać do francuskiego croissant’a, to właśnie wtedy trafiamy na takie osoby, jak Ewa Michalewicz. Być może znacie już ją pod pseudonimem @ewazpralni, a jeśli jeszcze nie, to dzisiaj opowiemy Wam, jak można zarabiać na praniu, będąc na Instagramie.

On Social

Social media to nóż obosieczny. Możemy dzięki nim rozwijać własny biznes, markę osobistą lub nawet usługę. Niestety to, co piękne w internecie, może być zupełnie czymś innym w rzeczywistości. Na nasze szczęście, Ewę znamy już od wielu lat i jej osoba jest tylko potwierdzeniem teorii, że jeżeli jesteś w porządku na co dzień, to w social mediach i biznesie też sobie poradzisz.

Eco Lagoon

Ewa, która jest osobą niezwykle przedsiębiorczą, postanowiła pewnego dnia, że usługa prania może być nie tylko wygodna, ale i ‚fajna’. Tak powstała pralnia Eco Lagoon w Zielonej Górze.

„Początki pralni wzięły się z obsługi apartamentów na wynajem. Wiedziałam, że pralnia może być usługą o wiele wygodniejszą i na telefon.”

Eco Lagoon jest pralnią wodną, nie chemiczną. Środki wykorzystywane do prania są ekologiczne i biodegradowalne. Dlaczego o tym mówimy? Ponieważ oprócz super wygodnej usługi, dostajemy również świeże i pachnące pranie. Jak u mamy!

Usługa składa się z prania i prasowania. Wszystko możemy załatwić przez telefon, a prania nie musimy nawet nigdzie zawozić. Pracownicy odbiorą nasze rzeczy, a jeśli zajdzie taka potrzeba, mogą nam je przywieźć pod drzwi.

@ewazpralni

Profesjonalna pralnia to nie tylko wygoda i czas. Być może warto pomyśleć o ciuchach, na które wydajemy nie raz małe fortuny, w szerszej perspektywie. Przekazujemy je komuś, komu ufamy oraz żarcik ;P
Ewa uczy kultury prania. Dzięki profilowi na Instagramie dociera do końcowego klienta, dzieląc się jednocześnie przydatną wiedzą. Hej, sami usuwamy już plamy przy pomocy wody z czajnika w kilka sekund.

Wszystkie starania Ewy przekładają się na to, że jej pralnia jest już mocno rozpoznawalna w mieście. Czy nie o to chodzi w dobrej komunikacji? Myślę o jakiejś usłudze i na myśl powinna przyjść wybrana firma lub osoba?

Next?

Pralnia na telefon oraz profil na Instagramie doprowadza ją do wielu nowych miejsc. Okazuje się bowiem, że pranie ma mega fajną społeczność i wsparcie w sieci. No tak, przecież pierzemy codziennie! Pranie w naszej kulturze to czynność, którą śmiało możemy przyrównać do potrzeby spania lub jedzenia.

W ostatnim czasie Ewę możecie spotkać również w roli eksperta dzielącego się swoją wiedzą na szkoleniach organizowanych dla osób z branży. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej na temat domowych hack’ów lub dołączyć do grona klientów Eco Lagoon, to zapraszamy Was do odwiedzenia social mediów.