ARYSTOKRACJA – Takiego Barber Shopu jeszcze nie widziałeś!

Z czym kojarzy się Wam Barber Shop? Zazwyczaj są to cztery charakterystyczne elementy – skóra, cegła, drewno i industrial. Tym razem chcemy zainspirować Was projektem wnętrza Arystokracja Tatto&Barber. To nowe miejsce na mapie Zielonej Góry, które stawia na oryginalne „Brand Identity”. Zobaczcie sami!

Koncept

Za projekt wnętrza odpowiada pracownia DÓŁ/GÓRA Architektura. Sprytne połączenie pomysłu na identyfikację wizualną marki z funkcjonalnym wnętrzem salonu barberskiego zaowocowało jednym z ciekawszych wnętrz w mieście.

Tworząc ten projekt, chcieliśmy uniknąć powielenia przyjętych „standardów”. Wnętrze miało zachować męski klimat, ale posiadać niepowtarzalny i niebanalny sznyt

Elementy charakterystyczne to miedziane dekory połączone z ryflowanymi panelami 3D. Oczywiście, jak na Barber Shop przystało, jest też skóra, ale tu połączona ze wzorem ciepłego, naturalnego kamienia. Na ścianach elegancka czerń oraz autorskie grafiki.

Najbardziej podoba nam się jednak fakt, że praca pomiędzy inwestorem a architektem opierała się tu przede wszystkim na wspólnym zaufaniu. Zobaczcie, jak blisko siebie są kadry z wizualizacji oraz zdjęcia ukończonego projektu wnętrza. Brawo!

Wizualizacje: DÓŁ/GÓRA Architektura
Wizualizacje: DÓŁ/GÓRA Architektura
Wizualizacje: DÓŁ/GÓRA Architektura

Brand Identity

W dużym skrócie… inwestorzy mogli pójść na łatwiznę, a nie poszli. Istotnym elementem tego projektu była przemyślana identyfikacja wizualna marki. To klasyczna elegancja bez zbędnego nadęcia. Jej koncept wykorzystuje obrazy i portrety szlachty, ośmieszając je poprzez połączenie z kontrkulturowymi elementami. To kontrastowe połączenia pozwala wyłonić zupełnie nowy, współczesny obraz Arystokracji. Wizerunek pełen dystansu oraz dobrego smaku.

Tak więc Panowie, jeżeli zbliża się strzyżenie i pielęgnacja brody? Zajrzyjcie tam koniecznie. A dla Pań (i Panów) jest jeszcze salon tatuażu.