POLAGRA 2024 – Zobacz marki, które skradły tegoroczne show!
POLAGRA to bardzo różnorodne i niewątpliwie jedne z najciekawszych targów w kalendarzu branż food, horeca & tech. Ekspozycja imprezy to trzy niezależne salony, które dają możliwość zaprezentowania najnowszych rozwiązań, produktów oraz innowacyjnej technologii spożywczej. Byliśmy tam z kamerą i wybraliśmy 5 najciekawszych, a tym samym inspirujących marek, które skradły to show!
1. KEBS on rollin
Myślicie, że kebab jest nudny? Nic bardziej mylnego. Marka KEBS on rollin to nowość na rynku, która oprócz świetnego i wygodnego produktu DIY stawia na świeży branding, społeczność i dobrą zabawę. KEBS to lifestyle, wygoda oraz innowacyjne podejście, co było widać na ich stoisku oraz strefie outdoor. Tak dobrze przeczytaliście… KEBS był w 2 lokalizacjach!
Był live cooking, muzyka, dziewczyny, super samochody, autobus pełniący funkcję akademii, chill zone i dużo dobrego comfort food’u.
Nic dziwnego, że marka zgarnęła nagrodę Acanthus Aureus 2024 przyznawaną wystawcom, którzy najlepiej rozumieją w jaki sposób nowoczesny expo marketing buduje wizerunek marki i jej wartość biznesową. Brawo!
2. Żabka & Froo
O stoisku Żabki mówiło się już sporo już przed targami. Miało być WOW! Na pewno podobało nam się wykorzystanie koloru marki oraz duża strefa lounge talk. Tuż obok hali znajdował się też mini sklep żabki, w którym można było zamówić jedzenie i picie. To świetny pomysł prezentujący możliwości franczyzy, która rozwija się przecież na naszych oczach. Warto też wspomnieć, że Grupa Żabka rozwija się prężnie pod szyldem Froo w Rumunii.
„W sklepach sieci Froo ponad 80% asortymentu stanowią znane i lubiane marki rumuńskie oraz międzynarodowe marki pochodzące od rumuńskich dostawców.”
Naszym zdaniem zabrakło troszeczkę ekspozycji, przynajmniej w części małych okienek, które bardziej mogły przypominać mini sklepik niż przestrzeń targową. Było za to wielkie logo, przyjazna atmosfera i z pewnością Żabki nie dało się nie zauważyć!
3. Lidl Polska
Stoisko Lidl Polska było bardzo minimalistyczne, ale w dobrym tego słowa znaczeniu. Warto zaznaczyć, że Lidl był również partnerem głównym targów. Było dużo drewna, zielonych roślin, delikatny akcent na kolorystykę marki i bardzo fajna strefa z tyłu stoiska, w której ukryte były pomieszczenia spotkań.
Bardzo duży plus za wykorzystanie przestrzeni i światła. Na stoisku Lidla można było naprawdę odpocząć!
Wielu wystawców stawia na kolor biały, aby uzyskać efekt nowości, ale zapomina o dobrym oświetleniu. Chociaż Lidl kojarzy nam się z kolorem niebieskim to bardzo umiejętnie zaprezentował się w jasnych barwach wykorzystując kolory marki, jako akcent.
4. Wipasz Zielone Fermy
Tuż obok Lidla zaprezentowała się firma Wipasz ze swoimi Zielonymi Fermami. Projekt Zielonych Ferm to długofalowa inwestycja Wipasz S.A. wyznaczająca jedyny właściwy kierunek chowu zwierząt. I faktycznie było dużo koloru zielonego i ciekawa strefa coffee lounge. Całe stoisko było naprawdę dopracowane i świetnie wykorzystywało swoją przestrzeń.
Wipasz w czytelny sposób zaprezentowały swoje wartości oraz ekspozycję produktów na półkach sklepowych.
Fajnie, że marka nie zapomniała o tym, aby pokazać swoje produkty w lodówkach, które były dodatkowo obrandowane. Wszystkie produkty Kurczaka z Zielonych Ferm pochodzą z chowu bez antybiotyków. Zwierzęta mają dostęp do naturalnego światła słonecznego, odżywają się w 100% paszą roślinną, mają do dyspozycji grzędy i podesty, a nawet antystresowe zabawki. Co więcej, producent zastąpił opakowania plastikowe łatwymi do recyclingu tackami papierowymi. Jeżeli chcielibyście spróbować produktów Kurczaka z Zielonych Ferm to można je zakupić w sklepach sieci Lidl.
5. HERT – Wiemy jak.
Marka HERT oferuje wyposażenie dla branży spożywczej. Zapewnia doradztwo na każdym etapie inwestycji i gwarantuje pewny, sprawnie działający serwis dostarczanych maszyn. Chociaż stoisko HERT nie należało do największych, to umiejętnie łączyło ekspozycję sprzętu z doświadczeniem gotowego projektu zabudowy sklepowej.
Bardzo spodobał nam się odważny i nietuzinkowy kolor marki oraz hasło „Wiemy jak.” Proste i w punkt!
Nie zabrakło też produkcji na żywo! W tzw. Boulangerii mogliśmy spróbować pieczywa oraz poznać tajniki produkcji widocznej dla klienta, bezpośrednio w sklepie. Oczywiście swoim dizajnem przyciągał też fragment lokalu gastronomicznego zaprojektowany przez Hert Studio. To specjalistyczny dział w firmie HERT, który zajmuje się profesjonalnym projektowaniem lokali sprzedażowych i gastronomicznych.
Byliście na targach POLAGRA 2024 w Poznaniu? Podzielcie się z nami swoimi spstrzeżeniami w komentarzach pod postami w social mediach. Nie zapomnijcie zaobserwować The ARQ na Facebooku oraz Instagramie. Jesteśmy też na Linkedin oraz Youtube, gdzie już za moment pojawi się video reel z tegorocznych targów!
SPREAD THE ARQ!
Dziękujemy za zaangażowanie i konsumpcję naszych treści.
Podziel się THE ARQ z innymi świadomymi odbiorcami poprzez social media.