Dust Hightail – EV Bike, który przełamuje bariery świata enduro!

Nowa amerykańska marka motocykli Dust Moto zaprezentowała właśnie swoją najnowszą konstrukcję – całkowicie elektryczny Hightail. EV Dirt Bike, który przełamuje bariery świata enduro. Ten motocykl terenowy ma moc i obiecuje unikalne wrażenia użytkownika, dzięki kompaktowemu podwoziu i wymiennemu akumulatorowi.

Cichy układ napędowy ma sprawić, że kierowcy będą cieszyć się maksymalną przyjemnością i doświadczać otoczenia w zupełnie nowy sposób! Czy to wystarczy, aby zapomnieć o doświadczeniu typowego cross’a? Colin Godby – CEO Dust Moto uważa, że tak!

„Nauczanie ludzi jazdy na elektrycznym motocyklu terenowym jest łatwiejsze; uczą się tego szybciej, a bez hałasu, pojawia się o wiele więcej możliwości jazdy.”

Cichy dzikus stworzony do jazdy!

Zwróćmy uwagę na największe zalety elektrycznego motocykla terenowego. Na pierwszym miejscu pojawia się niezrównana zwinność. Dokładnie to samo widzimy w świecie samochodów elektrycznych. Nawet jeżeli nie jesteś ich fanem, to z pewnością zapamiętasz pierwszą przejażdżkę 'elektrykiem’. Podobnie wygląda to, kiedy masz 'pod łapą’ niezwykle zwinne i sprawne urządzenie.

Po drugie – brak konserwacji! Naładowany? Po prostu wsiadasz i jedziesz, a to oznacza więcej czasu spędzonego z uśmiechem na twarzy. Inżynierowie w Dust twierdzą, że nie chodzi tu o rewolucję i wymyślanie koła na nowo, a raczej o udostępnienie szerszemu gronu osób korzyści płynących z elektryczności.

’Telepatyczne’ prowadzenie

Dzięki wymiennej baterii 4,4 kWh, 42 koniom mechanicznym i 660 Nm momentu obrotowego Hightail został zaprojektowany z myślą o wysokiej wydajności i długotrwałym użytkowaniu. Jedno ładowanie pozwala na 2h nieustannej frajdy lub ok. 55 km zasięgu.

Lekka konstrukcja Hightail’a (2 cale krótszy rozstaw osi i niższa wysokość siedziska w porównaniu do typowego motocykla 250 cm3) znacząco poprawiają zwrotność. To wszystko skutkuje unikalnym stosunkiem mocy do masy. W efekcie otrzymujemy motocykl, który jest zwinny, responsywny i chwalony za wręcz „telepatyczną” reakcję na polecenia kierowcy.

All images by Dust Moto