Bartek Gryglik z M4H – “Nowe auto jest jak czyste płótno!” [Edytorial]

Bartek Gryglik z M4H - “Nowe auto jest jak czyste płótno!” [Edytorial]

M4H to warsztat tunningowy i studio detailingowe z Zielonej Góry. Choć branża detailingowa jest bardzo konkurencyjna, a podobnych usług stale przybywa, to nie wszystkie z nich zaznaczyły swoją obecność tak, jak Bartek i jego zespół.

Na instagramie M4H obserwuje ponad 14 000 osób, na TikToku podobnie, co plasuje ich wśród najpopularniejszych warsztatów tego typu w Polsce!

W M4H zabezpieczycie swój nowy samochód w bezbarwne folie PPF, powłoki ceramiczne, ale co najważniejsze… możecie zająć się tunningiem swojego auta na najwyższym poziomie. Czym jest dzisiaj tunning? Jaki kierowca myśli świadomie o detailingu i czy to wszystko może działać bez pasji? Zapraszamy do edytorialu i wywiadu z Bartkiem Gryglikiem z M4H.

Bartek Gryglik z M4H - “Nowe auto jest jak czyste płótno!” [Edytorial]

Bartku… Dlaczego samochody? Co takiego wydarzyło się w Twoim życiu, że nie poszedłeś na przysłowiowy etat?

Bo od zawsze wiedziałem, że nie jestem typem, który usiedzi w jednym miejscu i będzie się meldował o 8:00 z kawą w ręku. Samochody to była zajawka, ale też przestrzeń, w której mogłem robić rzeczy po swojemu – bez kompromisów. M4H to nie tylko warsztat, to manifest niezależności i pasji.

Realizacje i życie warsztatu M4H pojawia się regularnie w social mediach. Czy wyobrażasz sobie prowadzenie dzisiaj takiego biznesu bez kręcenia rolek?

Nie ma szans. Ludzie dzisiaj nie kupują tylko usługi – kupują emocje, klimat, szczerość. A rolki to najlepszy sposób, żeby to wszystko pokazać. Dzięki nim klient wie, gdzie trafia i z kim robi auto. To nie reklama – to zaproszenie do naszego świata.

Bartek Gryglik z M4H - “Nowe auto jest jak czyste płótno!” [Edytorial]

Bartek Gryglik z M4H - “Nowe auto jest jak czyste płótno!” [Edytorial]

Bartek Gryglik z M4H - “Nowe auto jest jak czyste płótno!” [Edytorial]

Bartek Gryglik z M4H - “Nowe auto jest jak czyste płótno!” [Edytorial]

Technologia i rozwój usług w autodetailingu sprawiły, że tuning oraz zabezpieczenie karoserii stało się niejako standardem. Jak przekonujesz klientów, którzy wydali właśnie 300k na auto, na jeszcze dodatkowe 20/30 tys. złotych?

Mówię wprost: skoro wydałeś 300k na auto, to chyba nie po to, żeby wyglądało jak każde inne na osiedlu i po roku miało zmasakrowany lakier. U nas nie chodzi o bajery, tylko o sens. Zabezpieczasz auto, podbijasz jego charakter, robisz coś po swojemu. To inwestycja w spokój i unikalność.

Najbardziej wymagający projekt, jaki wziąłeś na warsztat to…?

Zdecydowanie te, w których klient sam nie wie, czego chce, ale ma „wizję” w głowie. Wymagające są nie auta – tylko ludzie, ale…! Takie projekty dają największą satysfakcję, kiedy finalnie klient widzi efekt i mówi: „O ku*wa, to moje auto?!”.

Bartek Gryglik z M4H - “Nowe auto jest jak czyste płótno!” [Edytorial]

Bartek Gryglik z M4H - “Nowe auto jest jak czyste płótno!” [Edytorial]

Czy tunning auta to dla Ciebie opowiadanie historii? Ile w projekcie jest wizji klienta, a ile Twojej weny twórczej?

To jest jak tatuaż – klient przychodzi z pomysłem, ale wie, że efekt końcowy zależy od artysty. I tak samo jest u nas. Staram się zrozumieć, co klient chce przekazać swoim autem, ale forma – to już moja działka. Ma być zgodnie z jego osobowością, ale przez mój filtr.

Co według Ciebie jest absolutnym ‚must-have’ kiedy wyjeżdżamy nowym autem z salonu?

PPF, ceramika, porządne koła i dechroming, jeśli producent poszedł w błyskotki. Nowe auto to jak czyste płótno – trzeba je od razu przygotować do życia, bo asfalt, sól i ptasie dary nie będą czekać z atakiem.

Bartek Gryglik z M4H - “Nowe auto jest jak czyste płótno!” [Edytorial]

Bartek Gryglik z M4H - “Nowe auto jest jak czyste płótno!” [Edytorial]

Czy istnieje samochód, który marzy Ci się, jako daily i byłby idealny? Czy na drugi dzień zacząłbyś już przy nim działać?

Pewnie, że tak – ale prawda jest taka, że nie umiem mieć „świętego” auta. Nawet gdyby to był daily z marzeń, to i tak po tygodniu by stał z rozebranym przodem, innym wydechem i pomysłem na coś nienormalnego. Bo auto to nie jest środek transportu. To zabawka dla dużych chłopców.

Wywiad: Bartek Gryglik
Zdjęcia: The ARQ

→ Pokaż swoją markę na The ARQ!

Zwiększ świadomość. Buduj prestiż własnej marki! Dzięki autorskim edytorialom i dopracowanym kampaniom, podnosimy widoczność Twojej marki w oczach najbardziej wymagających klientów. Tworzymy treści, które przyciągają uwagę i budują pozytywny wizerunek.[Sprawdź!]