Targi Warsaw Home 2021 – 5 marek, które zwróciły naszą uwagę!
Targi Warsaw Home & Contract to miejsce, w którym spotykają się fani architektury oraz dobrego designu. To przede wszystkim targi branżowe, na których projektanci, architekci, producenci oraz wykonawcy mogą poznać najnowsze trendy oraz technologie wykorzystywane w architekturze wnętrz. Sprawdźcie 5 marek, które zwróciły naszą uwagę.
1. RING BY VANK
VANK to firma tworząca meble, obiekty i jak sami twierdzą, znaki w przestrzeni. Najbardziej charakterystycznymi produktami marki są dźwiękoszczelne kabiny z serii Wall Box oraz ścianki mobilne o podobnej funkcji. Ciężko pomylić ich 'design language’ z jakimkolwiek innym producentem, ale to właśnie w tym roku zwrócili naszą uwagę nową kolekcją o nazwie Ring.
Odchodząc nieco od ostrych i awangardowych kształtów, Ring to uniwersalna kolekcja, która świetnie sprawdzi się w biurach, hotelach oraz miejscach spotkań
Oczywiście na pierwszy rzut oka mamy ciekawy, krągły i minimalistyczny design, natomiast to, czego nie widać jest tu najbardziej interesujące. Filozofia zrównoważonego designu sprawia, że nowa kolekcja mocno wspiera recycling. Wypełnienie, stelaż oraz tkaninę można bardzo łatwo oddzielić, segregować, a następnie ponownie przetworzyć. Co więcej, siedziska wypełnione są przemysłowymi odpadami poprodukcyjnymi, głównie szatkowaną pianką poliuretanową. Takie podejście ogranicza ilość zakupu nowych pianek stosowanych w branży meblowej. Brawo!
2. DUŻO ŁADNYCH RZECZY OD Hübsch
Duńska marka Hübsch została założona w 2010 roku przez troje miłośników skandynawskiego designu, a ich nazwa oznacza po prostu 'ładny’. Naszą uwagę zwróciło stoisko, które było pełne ciekawych aranżacji, ciepłych kolorów i dobrego design’u.
Hübsch to głównie minimalistyczne meble oraz stylowe dodatki. Po kilku minutach wiedzieliśmy, że pierwsze skrzypce gra tu funkcjonalność, ale i swoista radość
Wszędzie mogliśmy dostrzec drewno, metal, szkło, ceramikę oraz przedmioty codziennego użytku, które tworzyły nowoczesne skandynawskie aranżacje. Najbardziej urzekły nas proste formy ceramicznej zastawy, które idealnie wpisywały się w nazwę marki. Były kolorowe, proste i funkcjonalne.
3. MANUFAKTURA OD PAP DECO
PAP DECO to polska, rodzinna manufaktura, będąca pionierem mosiężnych dekoracji ściennych i uchwytów meblowych, które wytwarzane są tradycyjną technologią odlewniczą. Marka zrodziła się w głowie Piotra i Marcina Paplińskich. Braci, którzy wychowywali się w rodzinie artystycznej tworzącej m.in ekskluzywne statuetki na najważniejsze wydarzenia w Polsce.
To, co urzekło nas na stoisku marki to estetyka, minimalizm oraz wielkie zainteresowanie ich sztuką
Nie, nie nadużywamy tego słowa! Dekoracje ścienne oraz uchwyty w ich ofercie dają prawdziwy powiew świeżości w architekturze wnętrz. Ich stoisko nie należało do największych, ale w swojej prostocie skupiało się na tym, co najważniejsze. Co innego oglądać ich produkty w katalogu lub na stronie internetowej, a co innego zobaczyć je na żywo i dotknąć.
4. LUXURY FITNESS BY PENT.
Przemieszczając się pomiędzy halami targów, mieliśmy jeden wyraźny moment WOW! Stoisko prezentujące luksusowy sprzęt fitness marki PENT. to nie tylko sprzęt funkcjonalny, ale w pewnym sensie kolekcja pięknych mebli.
Każdy element jest wykańczany ręcznie, a to sprawia, że trafia w gusta nawet najbardziej wymagających entuzjastów fitnessu
Oglądając kolekcję PENT.fitness z bliska, mogliśmy doświadczyć, jak nietuzinkowy design dopełnia szlachetne materiały w postaci drewna oraz stali nierdzewnej. Gotowe zestawy mobilne takie, jak Sophia to idealne rozwiązanie dla luksusowych hoteli oraz ośrodków SPA. Kto by przypuszczał, że można podziwiać mechanizm skokowy ławeczki do ćwiczeń lub stojak na hantle.
5. DOBRY NASTRÓJ OD LUMEEGO
Na koniec to, co dizajnerzy lubią najbardziej. W jednym z bocznych sektorów wpadliśmy na markę LUMEEGO Candles i skończyło się na zakupach! Ale od początku. LUMEEGO to wyjątkowo urocze świece z naturalnego, ekologicznego wosku sojowego wymieszanego z naturalnymi olejkami eterycznymi, które występują w 12 odsłonach (nastrojach).
W LUMEEGO liczy się przede wszystkim nastrój, który zaczyna się już na etapie opakowania. Marka posiada piękną identyfikację wizualną, ciekawe opakowania oraz przemyślane Tone of Voice. Brawo!
Co jeszcze wyróżnia LUMEEGO? Dzięki unikalnej i opatentowanej technologii ręcznie wytwarzanego, hartowanego szkła dwuściankowego Aroma Space™ płomień świecy ogrzewa większą ilość wosku, uwalniając przy tym ich zapach szybciej i pełniej. Na koniec nie pozostało nam nic innego, jak zaopatrzyć się w zestaw kilku świec dla najbliższych.
Jeżeli podoba się Wam estetyka naszego magazynu oraz brak reklam to nie zapomnijcie śledzić nas w social mediach. Tworzymy nietuzinkowe reportaże oraz felietony, które skupiają się na wartościowych treściach.
SPREAD THE ARQ!
Dziękujemy za zaangażowanie i konsumpcję naszych treści.
Podziel się THE ARQ z innymi świadomymi odbiorcami poprzez social media.