Dzisiaj będzie o królu dizajnu branży 'gastro’, a król moi drodzy może być jeden. W Dzisiejszym odcinku porozmawiamy sobie o marce McDonald’s. Jeżeli branża przemysłowa i technologiczna aspiruje najczęściej do tego, żeby wyglądać jak Apple – to większość gastronomii spogląda z zazdrością na to, jak robi 'TO’ McDonald’s.
W czym tkwi sukces tej marki? Czy jest to design, ikoniczne logo, a może po prostu dobre frytki?
Tutaj jest wiele czynników związanych głównie ze świetną komunikacją i spójnym wizerunkiem. Ale… jednym z najważniejszych jest również budżet. Wyobraźcie sobie, że macie potężny budżet na reklamę. Na pewno łatwiej jest wtedy skalować swój biznes, w pewnym sensie pokonywać konkurencję, ale też, a może nawet przede wszystkim, kreować trendy. Pamiętajcie, że duże marki stać na to, aby sprawdzić co zadziała, a co nie.
Ale… są w tym wszystkim są również plusy dla tych mniejszych, jeżeli dopiero zaczynacie swoją przygodę z własną redtauracją to warto jest się przyjrzeć dużym brandom i wyciągać wnioski. Zapraszamy do oglądania najnowszego odcinka „Branding Story”. Za pomoc w realizacji odcinka dziękujemy McDonald’s Polska.
SPREAD THE ARQ!
Dziękujemy za zaangażowanie i konsumpcję naszych treści.
Podziel się THE ARQ z innymi świadomymi odbiorcami poprzez social media.