McDonald’s [Branding Story] – Dlaczego masz smaka na maka?

branding mcdonald mcdonalds wizerunek the arq
source: McDonalds Polska

Dzisiaj będzie o królu dizajnu branży 'gastro’, a król moi drodzy może być jeden. W Dzisiejszym odcinku porozmawiamy sobie o marce McDonald’s. Jeżeli branża przemysłowa i technologiczna aspiruje najczęściej do tego, żeby wyglądać jak Apple – to większość gastronomii spogląda z zazdrością na to, jak robi 'TO’ McDonald’s.

W czym tkwi sukces tej marki? Czy jest to design, ikoniczne logo, a może po prostu dobre frytki?

Tutaj jest wiele czynników związanych głównie ze świetną komunikacją i spójnym wizerunkiem. Ale… jednym z najważniejszych jest również budżet. Wyobraźcie sobie, że macie potężny budżet na reklamę. Na pewno łatwiej jest wtedy skalować swój biznes, w pewnym sensie pokonywać konkurencję, ale też, a może nawet przede wszystkim, kreować trendy. Pamiętajcie, że duże marki stać na to, aby sprawdzić co zadziała, a co nie.

Ale… są w tym wszystkim są również plusy dla tych mniejszych, jeżeli dopiero zaczynacie swoją przygodę z własną redtauracją to warto jest się przyjrzeć dużym brandom i wyciągać wnioski. Zapraszamy do oglądania najnowszego odcinka „Branding Story”. Za pomoc w realizacji odcinka dziękujemy McDonald’s Polska.